welcome

Saturday, January 4, 2014

NADAI KE MESE - Swaylin Ft winnie albert

Winnie Albert: Gamal nuan enda,bula sigat dipeda Aruh ya mayuh indu, keran setengah gila Berebut ke nuan, nyau belaya ke nuan Sampai bejamah, semua ketegal nuan Ketegal keran deka ngempu nuan Swaylin: Arinya nuan pan majak ngerigang Ngasai ke mayuh rambang, enda nunduk le urang Nyepi ke laku, enda ngenyadi ke indu Peneka nuan ka muai ambi baru Udah dibuai...ambi baru Winnie Albert: Melini sampai ke sarak enggau laki Marina diatu agi janda Serani mimit da nayua ka munuh diri Serina sampai ke beranak dua Anak nuan enggau iya, anak nuan enggau iya 2x Swaylin: Tang diatu,nuan nyau ka nguntik aku Deka nguji manjuk aku, enggau jaku ti bemadu Anang nuan saru, ngumbai ku indu agu Nadai ke mese, lelaki baka nuan tu Kachang ba aku... Solo Winnie Albert: Bedau puas...Ho...o...nuan enda puas Hey... jaie badas...ho...o...semua dikebas Hey... Swaylin: Uji meh...nuan empai nemu aku sapa Kasih nuan bangat enda ngelala Kelambung rita, nuan kelambung rita Winnie Albert: Gamal nuan enda,bula sigat dipeda Aruh ya mayuh indu, keran setengah gila Berebut ke nuan, nyau belaya ke nuan Sampai bejamah, semua ketegal nuan Ketegal keran deka ngempu nuan, Melini sampai ke sarak enggau laki Marina diatu agi janda Serani mimit da nyau ka munuh diri Serina sampai ke beranak dua Anak nuan enggau iya, anak nuan enggau iya Swaylin: Tang diatu,nuan nyau ka nguntik aku Deka nguji manjuk aku, enggau jaku ti bemadu Anang nuan saru, ngumbai ku indu agu Nadai ke mese, lelaki baka nuan tu Kachang ba aku...

No comments: